درباره لپ تاپ لنوو

آیا برای شما هم پیش آمده است که در هنگام خرید لپ تاپ حسابی سر در گم شوید؟ مدام اطلاعات مختلف لپ تاپ‌های گوناگون را بررسی کنید، ساعت‌ها در سایت‌ها و مغازه‌ها وقت بگذرانید و آخر چیزی به جز خستگی و سردرد نصیب‌تان نشود؟ خب حق دارید، چون دنیای تکنولوژی و به‌خصوص لپ تاپ‌ها دنیایی پیچیده و پر از گزینه‌‌های رنگارنگ است که انتخاب را برای ما سخت می‌کند. برای اینکه تا حدودی از این سردرگمی نجات پیدا کنید، بیایید با هم یکی از برندهای مطرح لپ تاپ در دنیا را بررسی کنیم. برند لنوو یکی از برترین برندهای تولید لپ تاپ در دنیاست که می‌تواند شما را با طراحی‌‌های عجیب و خلاقانه‌اش شگفت زده کند.

تنوع لپ تاپ لنوو
قطعا با داشتن هزاران ایده‌ی خلاقانه و استفاده از هریک از آن‌ها در طراحی لپ تاپ‌ها، لنوو تنوع بسیار بالایی در خط تولید لپ تاپ‌های خود دارد. نوت بوک‌های تینک پد، تینک بوک، لژیون و آیدیاپد تنها چند نمونه از خطوط تولید لپ تاپ‌های این برند هستند که هر یک به تنهایی دارای ده‌ها زیر مجموعه‌اند. لپ تاپ‌های آیدیا پد (Ideapad)، جزو شناخته‌شده‌ترین لپ تاپ‌های لنوو در ایران هستند، به همین خاطر در این بخش به معرفی مدل‌های گوناگون این سری می‌پردازیم.

سری میکس: مجموعه‌ی میکس لنوو، لپ‌ تاپ‌هایی ترکیبی هستند که می‌توانند تبدیل به تلبت شوند. این لپ تاپ‌ها دارای کیبوردی هستند که می‌تواند از دستگاه جدا شود و آن را تبدیل به تبلتی با سیستم عامل ویندوز کند.
آیدیا پد ۱۰۰: سری آیدیا پد ۱۰۰ لنوو با هدف استفاده‌ی روزمره طراحی شده است. لپ تاپ‌های این مجموعه در اندازه‌‌های ۱۱، ۱۴، ۱۵ و ۱۷ اینچی به بازار عرضه شده‌اند و دارای پردازنده‌ی ۵هسته‌ای هستند.
آیدیا پد ۳۰۰: مجموعه آیدیا پد ۳۰۰ نیز دارای کاربری روزمره و سبک است و در سایزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۷ اینچی تولید می‌شود. پردازنده‌ی لپ تاپ‌های این مجموعه ۷ هسته‌ای و از برند اینتل هستند.
آیدیا پد ۵۰۰: این مجموعه مشخصات مشابهی با آیدیا پد ۳۰۰ دارد و تنها تفاوت آن در این است که لپ تاپ‌های این مجموعه در ۲ سایز ۱۴ و ۱۵ اینچی تولید می‌شوند.
آیدیا پد ۷۰۰: مجموعه لپ تاپ‌های آیدیا پد ۷۰۰ در سال ۲۰۱۵ به تولیدات لنوو اضافه شدند. این لپ تاپ ها با هدف انجام کارهای روزمره تولید شده‌اند و لپ تاپ‌هایی میان رده هستند. لپ تاپ‌های این سری در سایزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اینچ تولید می‌شوند و در تمامی آن‌ها از پردازنده‌ی هفت هسته‌ای اینتل استفاده شده است. از ویژگی‌های جالب این مجموعه، بهره‌مندی از صفحه نمایش چند لمسی است.
سری S: لپ تاپ‌های سری S لنوو جز لپ‌ تاپ‌های ارازن قیمت هستند. این مجموعه اولین لپ تاپ خود S10 را با بهره‌گیری از پردازنده و قطعات داخلی اتم اینتل تولید کرد که با توقف تولید این سری از محصولات اینتل، لنوو به استفاده از سری های ارزان‌ قیمت‌تری برای تولید این مجموعه روی آورد.
سری C: این مجموعه از لپ تاپ‌های لنوو نیز جزو لپ تاپ‌های میان‌ رده‌ای هستند که برای انجام کارهای نه چندان سنگین مناسب هستند. پردازنده‌ی این سری از آیدیا پد، اینتل ۵ هسته‌ای است که جزو پردازنده‌های کم مصرف به شمار می‌آید.
سری L: سری L آیدیا پد نیز با هدف کاربری عمومی و انجام کارهای سبک طراحی شده است.
سری گیمینگ: سری گیمینگ آیدیا پد جزو جدیدترین تولیدات لنوو است که در آن از پرقدرت‌ترین و سریع‌ترین قطعات سخت‌افزاری استفاده شده‌ است. پردازنده‌های نسل ۱۰ اینتل، این مجموعه از لپ تاپ‌‌ها را به قوی‌ترین لپ تاپ‌های بازار تبدیل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *